Publicador de continguts

Els clients poden triar el dia de pagament

Aterca aplica un nou sistema de pagament més fàcil i còmode per als usuaris. A partir d’ara, els clients tindran l’opció de decidir quin dia del mes volen que la companyia carregui el seu rebut del consum d’aigua. D’aquesta manera, Aterca garanteix als usuaris més llibertat a l’hora de realitzar el pagament i els facilita l’organització i la gestió de les seves despeses.

Per tal de poder gaudir d’aquest servei, els clients hauran de tenir el rebut d’aigua domiciliat. Seguidament, hauran de fer la petició a la companyia a través d’una de les següents vies: trucant al telèfon d’atenció al client 902 250 070, escrivint a l’apartat “Contacta” de l'Oficina Virtual o apropant-se a la seva oficina habitual.

Un cop s’hagi aprovat la sol·licitud, es generarà la factura amb la periodicitat que l’usuari tingui assignada i es comprovarà si hi ha un dia preferit de pagament. Aterca retindrà l’enviament del càrrec al banc fins el dia triat pel client. D’aquesta manera, l’usuari rebrà el càrrec el dia elegit o uns dies després, però mai serà abans de la data escollida.